torsdag torsdag

Hellu!  Idag har jag vart hemma och solat lite och vart och köpt lite grejer inför greklands resan med mamma, hittade ett par chinos, ett par shorts och två tröjor också så det är alltid roligt! :)

Igår kväll åkte jag hem till en kompis, kom hem vid halv 5  imorse ungefär så man är ju lite seg idag.:p
men ikväll ska jag nog bara vara hemma och ta det lungt och kolla på film, en kompis kanske kommer över och ger mig sällskap :)     juste satt och väntade på bussen i ca 20-30 minuter igår och sen kom jag på att den hade slutat att gå så jag fick gåå hela vägen hem, och så  fanns inte en enda taxi så långt ögat kunde nå!   Himla otur :p
sak samma :D
 
hade bäst!  / Lovisa


Kommentarer
Postat av: Filippa

urban outfitters =) dock var den på rean

2008-07-24 @ 21:23:41
URL: http://f900212.blogg.se/
Postat av: Sandra

Taack :) Jag blev helt kär i dom :P

2008-07-24 @ 22:07:50
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0